tirsdag den 17. juli 2012

Mobilholder af Rittersport

Min kære mor ville gerne have en mobilholder, så jeg har lavet den her til hende, ud af alt det Rittersport-skrald som jeg fik på efterskolen. Hun har fået den, som tak for alle de kaffe- og chipsposer hun går og samler ind til mig :)
Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg synes den er gyselig, eller om den er mega fed. Men min mor kunne godt lide den, så det er jo det vigtigste! I hvert fald får hun da reklameret lidt for Rittersport nu.... ;)





Emilie



9 kommentarer:

  1. Den er da helt vildt sej... Den kan jeg godt forstå, din mor er glad for :-)

    Hvor store laver I ternene i de mobiltasker? Laver I bund i dem eller syr I bare sammen uden at lave bred bund?

    Hilsen
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte, tak for det :)

      De her tern er 4x9, ved ikke hvor store Stine laver sine.. Bunden er ikke en bred bund, den er bare syet helt almindeligt sammen :)

      Slet
  2. Hej Birgitte :-)

    Mine tern varierer meget efter, hvordan køberne ønsker pungen. Hvis telefonen skal være helt "gemt", er mine tern 3,5*8 (som den guldstribede er, jeg snart lægger ud) men hvis telefonen skal være nem at tage op, hvor man kan se lidt af toppen (som den sølvstribede er), så er ternene 4*9 :-)

    Mvh Stine

    SvarSlet
  3. Tak for jeres svar :-) Det kan være, jeg på et tidspunkt skal lave en mobiltaske til min venindes datter, så er det rart at vide lidt om, hvilken størrelse tern andre har brugt. Kunne være jeg skulle begynde at spise nogle Rittersport? Jeg er faktisk ret vild med den mobiltaske i Rittersport ;-) Men taskerne i striber med guld og sølv er også rigtig flotte :-)

    Kan I ikke slå det der fra, hvor man skal skrive to ord hver gang man skriver en kommentar?

    SvarSlet
  4. Hej Birgitte :)
    Endnu en gang tak fordi du gør os opmærksom på vores mangler! Det er jo kun sådan man kommer videre i det her blogland, ikke? :D
    Vi vil rigtig gerne fjerne det, men hvor gør man det? :)

    Mvh Emma

    SvarSlet
  5. Jeg har lige kigget på det. Jeg er ikke helt sikker på, om det er her, men prøv at gå ind i Indstillinger -> Indlæg og kommentarer -> Vis ordbekræftelse og sæt den til Nej. Det har jeg selv gjort, og jeg håber, at det er der, man fjerner det med at skulle bekræfte en kommentar med at skrive to ord for at udgive den. Ellers skal jeg nok sige til, hvis det stadig er der næste gang, jeg skriver en kommentar til jer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så skulle det være gjort, håber det er væk nu så :)

      Slet
    2. Så prøver jeg da lige at teste...

      Slet
    3. Jep... Det er væk nu :-)

      Slet