fredag den 13. juli 2012

Endelig færdig!


  
Ja det er godt nok eksploderet med indlæg lige i dag, men jeg har nået SÅ meget :)
 Den første bestilling for mit vedkommende endelig sendt afsted! Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med min lås denne gang :) De andre gange synes jeg, at jeg har syet den grimt på, men nu har jeg taget på det! For mig hjalp det at lynne lynlåsen op først og så finde en syning i lynlåsen, som jeg kunne følge. På den måde bliver det lige hele vejen rundt :)



- Emma

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Lynlås er også mit problem. Jeg får den altid syet skævt på :-( Jeg forsøgte i går at følge en linie på lynlåsen, som du skrev, men den blev igen skæv. Jeg syr altid lynlås i med åben lynlås. Hvordan finder du den samme linie på lynlåsen ved næste led, du skal sy den på? Laver du et mærke på lynlåsen?

    SvarSlet
  2. Nej, det gør jeg ikke. :) Jeg bruger lynlåse fra mærket Opti og det er som om, at der en anderledes syning næsten helt ved kanten. Jeg laver faktisk ikke et mærke, jeg følger bare den syning. Jeg håber det kan hjælpe lidt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Nu har jeg lige kigget på mine lynlåse igen - det er også Opti - og jeg kan godt se nu, hvad du mener. Det vil jeg da prøve næste gang og se, om den så kan blive mere lige syet i :-)

      Slet