lørdag den 4. august 2012

Toilettaske

Anders And-bladene måtte lade livet for at denne toilettaske kunne komme til verdenen! - til stor utilfredshed blandt de mindre brødre, men sådan måtte det jo være. Det kan da heller ikke blive ved med at være sjovt, at læse de samme gamle blade igen og igen!



Jeg er lidt usikker på, hvad jeg kan tillade mig at tage for sådan en sag her.. Jeg vil helst ikke under 400 kroner, da hvert tern er klippet efter skabelon så det har et specielt motiv, og når de ovenikøbet skulle tapes, tager det lige lidt ekstra tid! Men hvis nogle er interesserede, skal de være velkomne til at give et bud! :-)

- Emilie


2 kommentarer:

  1. må jeg spørge dig hvordan du laver den skabelon til ternene

    SvarSlet
    Svar
    1. Skabelonens længste side skal være det dobbelte af den korteste + 1cm :-)

      Slet